.

הסכם מנוי לתמיכה וייעוץ

היועץ - צדקי לירן, סדנאות ידי זהב

  • המנוי תקף לחצי שנה (6 חודשים) מיום רכישת / ביצוע התשלום לקורס הדיגיטלי.
  • המנוי הוא אישי ואינו ניתן להעברה
  • המנוי מאפשר קו תמיכה וייעוץ בהודעות טקסט (בעדיפות לוואטספ) ובתמונות / סרטונים, ואינו כולל שיחה טלפונית או הודעות מוקלטות, אלא אם כן היועץ - צדקי - יחליט שכך יהיה נוח יותר - תוך כדי התחשבות בבקשתו / דעתו של רוכש המנוי.
  • שעות הייעוץ הן משעה 10:00 בבוקר ועד 18:00 בימים א - ה ובימי שישי וערבי חג משעה 10:00 בבוקר ועד 14:00. 
  • במקרה שיש שאלה דחופה בשעות שאינן מוגדרות לייעוץ, אפשר לשלוח בכל זאת ואם תהיה אפשרות, ינתן הייעוץ גם בשעות אלה. 
  • מוסכם כי היועץ - צדקי -  יעשה כל שביכולתו לענות בהקדם האפשרי לפניית הייעוץ כאשר הגדרת הזמן הרצויה והמוסכמת תהיה עד שעה מרגע הפניה. 
  • מוסכם גם כי רוכש המנוי מבין כי היועץ - צדקי - הוא בשר ודם ולעיתים רחוקות לא מתאפשר לענות מיד או בזמן מהיר ולכן לעיתים ייתכנו עיכובים במתן התשובות, אם כי צדקי מתחייב לעשות מאמץ לענות מהר ככל האפשר.
  • מוסכם גם כי רוכש המנוי מבין שלעיתים התשובה תהיה - אני לא יודע / אין לי מספיק נתונים / גם אני רוצה להתייעץ/לא יודע לתת תשובה כי אני חייב לראות בעיניים / וכד' - שלמרות הידע הנרחב והניסיון הרב בו מחזיק צדקי, בסופו של דבר יש דברים שגם הוא לא יודע, ודאי בלי לראות בעיניים...
  • מוסכם כי הרוכש מבין שהיועץ יעשה את המיטב שביכולתו על מנת לתת את השרות / היעוץ / התמיכה המיטביים שאפשר לתת - בדיוק בשיטת קו התמיכה הקיים לבוגרי / בוגרות הקורס הפרונטאלי.
  • מוסכם כי עיכוב או חוסר שביעות רצון משרות התמיכה והייעוץ אינו מהווה עילה לביטול עסקת קורס הוידאו, מתוך ההבנה ששרות התמיכה והייעוץ הוא מתנה ובונוס.

שני הצדדים מסכימים כי הסכם זה בנוי על אמון ועל רצון טוב ועל הבנה הדדית שהשרות יינתן באופן המיטבי במגבלות הקיימות. 

 

ובאופן לא פורמאלי -

שרות התמיכה והייעוץ הוא נהדר ומשמש משענת יוצאת מן הכלל למי שמתחיל/ה לבצע עבודות תיקונים / אחזקת הבית בעצמו/ה.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.